I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

این رو هم تموم کردم,بابت تاخیر یه روزشم ببخشید,نمی خواستم کار عجله ای بشه.

همونطوری که گفته بودم و انتظار میرفت,معنیه این آهنگ هم در رابطه با امیدواری و شکست نخوردنه!!!!!

خیلی معنی قشنگی داره و اصلا از دستش ندید.

دانلود خود موزیک ویدیو از اینجا

لینک دانلود:

راهنمای استفاده از زیرنویس


نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت23:24---13 مرداد 1393
اگه میشه لطفا تکی رو فعلا بگذارید
پاسخ:چشم امشب میذارم


رز
ساعت19:19---13 مرداد 1393
سلام میشه mp3این اهنگ رو بزارید لطفا
پاسخ:سلام,اگه میتونید تا انتشار سینگل صبر کنید که همش رو باهم بذارم,اگه که نه بگید همین یه تک آهنگ رو بذارم


پوران
ساعت0:37---13 مرداد 1393
من دوباره در حضور جمع تشکر میکنم کارت عالیه
پاسخ:Thanks a lot


نگار
ساعت14:04---12 مرداد 1393
وااایییی معنیش فوق العاده قشنگ بود واقعا آدمو به اهدافی که داره امیدوار میکنهتشکر از شما بخاطر تهیه زیر نویس

پاسخ:خواهش می کنم


cn7
ساعت11:23---12 مرداد 1393
سلام. خیلی ممنون واقعا عالی بود....
پاسخ:قابلی نداشت


vm
ساعت23:05---11 مرداد 1393

سلام
خوب اگه لیریک در مورد امیده برا چی همدیگه رو میزدن؟اعصابم نداشتن.من همه ش نگران بودم یکی شترق بیوفته رو درام مینی،خدایی نکرده درام خفنش خط بیوفته.اون موقع کی خسارت میداد؟
دستت درد نکنه.دمت جیز واقعا!
پاسخ:فک کنم مین هیوک وسایلش رو بیمه کرده باشه...*_^,

و اینکه اگه واقعا نقد و یا دیدگاهی داری,انجمن ما انتظارت رو میکشه,بیا عضو شو هر دیدگاهی داری اونجا بنویس ,یه تایپیک مخصوص نقد و بررسی این موزیک ویدیو باز شده!!!!

خواهش میکنم,قابلی نداشت^_^



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 11 مرداد 1393برچسب:زیرنویس فارسی موزیک ویدیوی جدید cnblue,زیرنویس فارسی go your way از cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com